مطالب مرتبط:
آیا خوردن برنج کهنه تایلندی خطری ندارد؟
کارگرخط تولید - آقا
آیا خوردن برنج کهنه تایلندی خطری ندارد؟
سرپرست تولید - آقا
آیا خوردن برنج تایلندی کهنه خطری ندارد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1403 ساعت 16:202024-06-23اقتصادي

دغدغه ما تولید برنج و حفاظت از عرصه های کشاورزی است


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: امروز دغدغه ما تولید برنج و حفاظت از عرصه های کشاورزی است، زیرا اگر کشاورز به عنوان تولیدکننده آسیب ببیند، - ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: امروز دغدغه ما تولید برنج و حفاظت از عرصه های کشاورزی است، زیرا اگر کشاورز به عنوان تولیدکننده آسیب ببیند، از عرصه خارج می شود و زمین خود را از دست می دهد.

در راستای اجرای برنامه های راهبردی امنیت غذایی و ارتقاء کمی و کیفی بهره وری تولید محصول استراتژیک برنج و تولید غذای سالم و پایداری حفظ تنوع زیستی در زیست بوم شالیزارهای کشور، تولید برنج به روش ICM(مدیریت تلفیقی محصول) در دستور کار است.

صالح محمدی امروز، 3 تیرماه در جلسه هماهنگی تولید برنج گواهی شده با روش مدیریت تلفیقی(ICM)، با اشاره به گرایش کشورها به تولید محصولات کشاورزی ارتقا یافته در حوزه سلامت، اظهار کرد: علوم مختلف هر لحظه در حال تغییر و پیشرفت هستند و لذا شاهد ورود علوم و دانش به عرصه تولید محصولات کشاورزی هستیم و بسیاری از کشورها از سال ها قبل در این حوزه تلاش کرده اند.

وی امنیت غذایی را جزو سیاست های نظام و مورد تاکید رهبر انقلاب دانست و افزود: کشاورزی دانش بنیان ضامن امنیت غذایی است و در سال جهش تولید با مشارکت مردم باید به سمت کشاورزی دانش بنیان برویم، زیرا اوج مشارکت


برچسب ها: تولید - کشاورز - تولید برنج - کشاورزی - سازمان جهاد کشاورزی - برنج - جهاد کشاورزی
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه ما تولید برنج و حفاظت از عرصه های کشاورزی است

دغدغه ما تولید برنج و حفاظت از عرصه های کشاورزی است